Welcome To My Blog

Hi & Assalammualaikum, Start on Nov, 2006..

I welcome you to my personal blog, thanks to everyone for making this possible. I would try my best to make this blog active and useful to all my friends or new friends and not to forget .. leave your nice comment here and bad one at my email .. heheheh got cha!

The Ideas
Human evolves, in term of mindsets and maturity as well as their way of living. In terms of thinking, the need and hunger for better things never ends in our mind. Sacrifices made and lost, physically or mentally for their goals and achievements. In reaching out the goals, many are lost, and forgotten, their beliefs, themself and where they are from and what is their purpose. Yet, everyt
hing that they once holding on to, fading out slowly.

Tuesday, April 17, 2007

My Testimonial On Wireless Headphone ( 4 IN 1 )


Hi All,


Disini saya mengambil kesempatan untuk memaklumkan pengalaman saya menggunakan produk 4-1 Wireless Headphone ini. Pada mulanya saya amat khuatir jika wang yang bakal saya laburkan iaitu RM39.90 menjadi sia-sia namun sangkaan saya ternyata salah kerana selepas membuat pembayaran.. saya dikirimkan dengan product ini dalam tempoh kurang dari 2 hari.

Memandangkan fizikal produk ini tidak lah berat atau fragile jadi tidak perlu lah anda risau akan masalah kerosakan semasa penghantaran. OK, move to the product features.. ok memandangkan ianya wireless, produk ini memerlukan 4, triple A battery untuk wireless berfungsi. Part yang menarik pasal product ni ialah wireless nya dapat menembusi halangan tembok dsb. hampir 30 Meter. Anda boleh gunakannya sebagai speaker PC anda atau pun sebagai Radio Headphone tanpa wayar. Also vice verse.. anda boleh gunanya sebagai radio dan plugin ke speaker anda.

Selain itu, sekiranya anda kehabisan battery, headphone ini masih mampu berfungsi seperti headphone yang biasa dengan menggunakan wayar yang disediakan ianya berfungsi sebagai wired headphone (normal headphone). Bagi saya kepentingan wireless dalam kehidupan seharian amatlah nyata, hari demi hari semua semakin canggih dan advanced jadi untuk tidak ketinggalan.. dapatkanlah product ini melalui saya.

Call me at 019-4788735 or email me @ nezdaa[at]yahoo.com

No comments:

.


Web Hosting Promotion
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.